Voor vragen, opmerkingen en suggesties kan je een email sturen naar info@bosjebomen.nl of het contactformulier invullen op bosjebomen.nl.
Betaalmogelijkheden
Tijdens het bestelproces dien je als klant een aantal gegevens in te vullen, een bezorgdatum op te geven, akkoord te gaan met de algemene voorwaarden en het volledige bedrag voor het pakket te betalen. Dit kan gemakkelijk via iDeal. Indien aan deze voorwaarden is voldaan, kun je het pakket op de aangegeven bezorgdatum verwachten.
De prijzen weergegeven op onze webshop zijn geheel inclusief. Dat wil zeggen inclusief bezorgkosten en BTW. Er komen dus geen extra kosten bovenop de op de webshop vermelde prijs van het pakket.
Bezorging
Je kunt onze pakketten het gehele jaar door bestellen. Tijdens het bestelproces kan je aangegeven welke datum je het pakket bezorgd wilt hebben. Wij bezorgen onze pakketten iedere tweede zaterdag van de maand. In 2021 bezorgen wij de volgende data:
9 januari
13 februari
13 maart
10 april
8 mei
12 juni
10 juli
14 augustus
11 september
9 oktober
13 november
11 december
Iedere bezorgdatum wordt een week van tevoren ‘gesloten’. Op die manier kunnen wij het aantal bestellingen logistiek verwerken. Je kunt dan uiteraard nog wel bestellen, maar alleen uit een van de volgende bezorgdata kiezen. Voorbeeld: als je op 5 januari besteld, kan het pakket niet meer op 9 januari bezorgd worden, omdat er geen week tussen het moment van bestellen en de bezorgdatum zit. Je kunt dan wel vast 13 februari (of nog later) als bezorgdatum kiezen.
Een aantal dagen voor de opgegeven bezorgdatum krijg je nog een mail ter bevestiging en een tijdslot waarbinnen je het pakket kunt verwachten.
Mocht de opgegeven bezorgdatum toch niet uitkomen, laat dit dan tijdig weten door een mail te sturen naar info@bosjebomen.nl of het contactformulier op de website in te vullen. Dan spreken we een nieuwe bezorgdatum af.
Onze pakketten kunnen niet met de reguliere transportdiensten worden vervoerd en bezorgd. Dit omdat de bomen te hoog en kwetsbaar zijn om in een dichte verpakking te stoppen. Daarom bezorgen wij de pakketten zelf of laten wij dit doen door een gespecialiseerd transportbedrijf.
Wegens logistieke beperkingen bezorgen wij niet in het buitenland of op de Waddeneilanden.
Bomen die besteld en geleverd zijn via de webshop kunnen niet worden geretourneerd of geruild. Dit omdat bomen vallen onder ‘levende producten’ (natuur & groen). Wij verzekeren onze klanten dat de bomen in goede staat uit de kas vertrekken en bij de klant aankomen. Mochten zich onverhoopt toch problemen voordoen, kun je altijd contact met ons opnemen.